A koronavírus sem igazán lassította a Teslát
A továbbra is nyereséges amerikai vállalat eladási adatai minimálisan romlottak.
A továbbra is nyereséges amerikai vállalat eladási adatai minimálisan romlottak.
Az amerikai gyártó kompakt villanyautóját hamarosan még ritkábban kell majd töltőre dugni.
Az amerikai gyártó nagyobb méretű elektromos szedánjával mostantól minden korábbinál nagy távolság tehető meg egy feltöltéssel.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
Az amerikai vállalatnak soha nem volt még ilyen sikeres első negyedéve, ha a legyártott autók mennyiségét nézzük.
Aszfalton általában brillírozni szokott az amerikai villanyautó, de mi a helyzet olyan terepen, ahol igazából a lovak érzik otthon magukat?
A Taycan Turbo S nem a nagy hatótávról, hanem sokkal inkább az elképesztő menetdinamikáról szól.
A nemrégiben gyártásba került Model Y-nal egész komoly távolságot lehet megtenni két töltés között.
Az amerikai gyártó villanyautóival körülbelül kétszer akkora távot lehet megtenni egy feltöltéssel, mint az európai konkurensekkel.
A 7 üléses autókra igényelhető állami támogatás nem kombinálható a villanyautókra járó kedvezménnyel. Egyelőre.
Még dohányoztak, naponta majdnem 10 ezer forintot költöttek cigarettára. Egy idő után felmerült bennük, hogy mást is vehetnének a pénzből.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
A Time magazin egy csokorba gyűjtötte azokat a kütyüket, melyek egy-egy tulajdonságuk miatt kiemelkedtek a mezőnyből és ezért a szakma és a fogyasztók is szívesen emlékeznek rájuk. A listán az Apple okosórája és a Nintendo Switch konzol is helyet kapott.
A német gyártó nem titkoltan sokkal inkább a sportautós menetteljesítményekre és nem annyira a hatótávra hegyezte ki a Taycant.
Az újkori áránál jelentősen kevesebbet kérnek el ezért a 4 éves szegedi Model S-ért.
Hasonló felvételeket az olajválság idején láthattunk, csak akkor még nem villanyautók álltak kígyózó sorokban.